.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ تند فرماندارگرگان به آیت‌الله نورمفیدی
در پي بحران شديد گاز كه هفته هاي گذشته در گرگان، آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان انتقاداتي را نسبت به فرماندار شهرستان گرگان بيان نمود كه با جواب تند گرزين فرماندارمركز استان ...

در پي بحران شديد گاز كه هفته هاي گذشته در گرگان، آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان انتقاداتي را نسبت به فرماندار شهرستان گرگان بيان نمود كه با جواب تند گرزين فرماندارمركز استان روبه رو شد.

به گزارش سايت نوروز ،در پي اين امر آيت‌الله نورمفيدي در خطبه هاي نماز جمعه نسبت به برخوردهاي نادرست مسوولين استان در برابر انتقادات گلايه نمود.
اين امر با استقبال نمازگزاران روبه رو شد و آنها با شعار «مرگ بر منافق» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» حمايت خود را از نورمفيدي ابراز داشتند.
دقايقي بعد شعارهاي منتقدانه‌‌ي نمازگزاران نسبت به مسوولين اجرايي استان و گرگان ، فضاي نماز جمعه را از حالت عادي خود خارج نمود.
اين موضوع انعكاس گسترده اي در مطبوعات اين استان داشته است، چنانكه يكي از نشريات، تيتر«جواب سربالا به نماينده ولي فقيه» را براي اين موضوع برگزيد.
قابل ذكر است روز گذشته پس از بهبود نسبي وضع جريان گاز گرگان پس از حدود 15 روز، مجددا گاز مناطقي از اين شهر قطع شده است و بحران‌هاي جديدي را موجب شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.064 seconds.